Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

The Host



Ταινιόφιλοί μου, καλησπέρα σας! Εχω καιρό να σας προτείνω ταινιούλα αλλά δεν φταίω εγώ. Λόγω ανωτέρας βίας παραδόθηκα στο κρεβατάκι μου. Τώρα, όμως, ξεκίνησα και πάλι τις ταινίες και μπορώ να πω ότι κάτι έχει αρχίσει να γίνεται, όσον αφορά την παραγωγή (γιατί για ένα διάστημα είχαμε μεγάλη ξηρασία!). Η ταινία The Host έπεσε στα χεράκια μου και η Stephanie Meyer δεν θα μου γλιτώσει.
Όταν ξεκίνησα να διαβάζω το βιβλίο της (πριν από κανα δυό χρονάκια) βαρέθηκα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ! Και για πρώτη φορά η ταινία είχε περισσότερο ενδιαφέρον από το βιβλίο. Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: στο μέλλον, λέει, όλους σχεδόν τους ανθρώπους τους έχουν καταλάβει εξωγήινοι (Ψυχές). Έλα, όμως, που η ανθρώπινη ψυχή παραμένει και αυτή στο σώμα με αποτέλεσμα ο ξενιστής που έχει καταλάβει το σώμα σου να ακούει και την δικιά σου φωνή. Φεύγα; Εντελώς...
Οπως προείπα, βασίζεται σε μυθιστόρημα της Stephanie Meyer και αν δεν ξέρετε ποιά είναι αυτή, ντροπή σας! Όχι ότι είναι καμιά μεγάλη και τρανή αλλά μετά από τόσο ντόρο που έκανε το Λυκόφως,ε δεν μπορεί να μην την έχετε ακούσει! Οπότε καταλαβαίνετε, ότι παίζει ρομάντζο στη μέση. Ξενερώσατε; Τί να κάνουμε...η ταινία είναι επιστημονικό ρομάντζο και οι κριτικοί το θάψανε! Εμένα δεν με χάλασε...δηλαδή, οκ είναι τύπου Λυκόφως με την ταλαίπωρη αλλά θαυμαστή (για κάποιο λόγο) πρωταγωνίστρια που, φυσικά, τη γουστάρουν δύο τουλάχιστον ωραίοι άντρες και εννοείται ότι στο τέλος αυτοθυσιάζεται για το κοινό καλό (ή τουλάχιστον έτσι θέλει).
Αλλά δεν με χάλασε. Πέρασε γρήγορα το 2ωρο και είχα αγωνία να δω τί θα γίνει στο τέλος. Η πρωταγωνίστρια είναι το κοριτσάκι που έπαιζε στο Hanna και στην ταινία The Lovely Bones, η Saoirse Ronan, κερδίζοντας καλές κριτικές για την ερμηνεία της. Εδώ είναι η μόνη ερμηνεία που ξεχωρίζεις καθώς οι υπόλοιποι είναι λίγο πολύ αδιάφοροι αλλά χωρίς να φταίνε οι ίδιοι. Το σενάριο επικεντρώνεται τόσο πολύ σ’ αυτόν τον χαρακτήρα (ο οποίος είναι διττός) και αυτό είναι μεγάλη τυπικούρα της Stephanie Meyer. Τις λατρεύει πολύ τις πρωταγωνίστριές της.
Εντάξει, καλούτσικη είναι. Αυτό δείχνουν και οι εισπράξεις στο box office με 48 εκατομμυριάκια περίπου παγκοσμίως. Ξέρετε, κάτι ψιλά...αξίζει να τη δείτε σε High Definition ανάλυση γιατί έχει φανταστική εικόνα και πολύ ωραία φουτουριστικά χρώματα...καλή θέαση!

Κλειτώ Χαριτοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μου την άποψή σας!