Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

The Hangover Part 3



Τί έγινε, ρε παιδιά; Hangover χωρίς hangover; Δεν έχει ποτό; Δεν έχει τρέλες; Δεν έχει μεθύσι; Δεν έχει “fuck the police!”; Και τί έχει; Θα σας πω εγώ τί έχει που έχω κατασυγχιστεί με το απίστευτα άσχετο φινάλε της τριλογίας. Todd Philips, σκηνοθέτα μου, τί σκεφτόσουν μανίτσα μου; Είχες στα χεράκια σου μια τόσο πετυχημένη συνταγή (τύπου Βέφα) και την άφησες για μια ξενέρωτη (τύπου Πετρετζίκη); Κι αν τόσο πολύ ήθελες να κάνεις μια περιπέτεια, η Wolf pack, τί σου έφταιγε;
Λοιπόν, παίδες ξεχάστε ότι ξέρατε. Δεν μεθάει κανείς, δεν ξεχνάει κανείς, δεν γλεντάει κανείς, δεν γουστάρει κανείς! Θα δείτε μια περιπέτεια με κάποια αστεία στιγμιότυπα (τα οποία εμένα δεν με έκαναν να γελάσω) στην οποία οι πρωταγωνιστές της φαίνεται ότι δεν την διασκέδασαν και βαρέθηκαν να λένε τη λέξη fuck κάθε δεύτερη ατάκα...! Έχεις από την αρχή μια συμπάθεια για τους χαρακτήρες λόγω των δύο πρώτων ταινιών και είσαι στην αναμονή να δεις τα γνωστά αστεία περιστατικά και να γελάσεις με την καρδιά σου αλλά τζίφος! Μάπα το καρπούζι και μια δευτέρας διαλογής ταινία δημιουργείται μπροστά στα μάτια σου.
Ενώ το πολύ ωραίο αυτό αγόρι, Bradley Cooper, αλλά και ο δικός μας Γαλιφιανάκης είχαν προτείνει στον σκηνοθέτη να γυριστεί η ταινία στην Μύκονο γιατί θεωρούσαν ότι μόνο εκεί θα μπορούσε να ολοκληρωθεί η ιστορία (με απίστευτα μεθύσια και σκηνικά), ο Todd Philips αποφάσισε λανθασμένα να δεί πάλι ο κόσμος το Λος Άντζελες, το Μεξικό για  5 λεπτά και το Λας Βέγκας στο τέλος.
Νιώθεις ότι τα αγόρια είναι κουρασμένα, ότι είναι έξω από τα νερά τους (αφού κωμωδία δεν είναι αυτό που κάνουν στην ταινία) και γενικά έχεις μια αίσθηση ότι κάτι δεν πάει καλά...
Μεγάλη απογοήτευση σας λέω αφού τις πιο hot σκηνές τις είχα δει στο τρέιλερ και δεν είχε τίποτα άλλο να μου προσφέρει. Τέλος, η μεγαλύτερη απογοήτευση ήταν ότι καταργείται η Wolf Pack, ακυρώνοντας άτεχνα τον χαρακτήρα του Γαλιφιανάκη στις δύο προηγούμενες ταινίες. Οι κριτικές ήταν απίστευτα αρνητικές και αυτή την φορά έπεσαν μέσα, δυστυχώς. Η επιλογή είναι δική σας...! Καλή θέαση...

Κλειτώ Χαριτοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μου την άποψή σας!